Maxmålet

Idag efter jobbet svängde jag o Jennifer in på Max och åt mat. Blev maxmålet:


Ja, det behövs 2 ketchup-burkar (med peppar såklart, sweet!)


Sen åkte jag hem o hämtade Snöboll som sagt. Gick bra hos veterinären. Mindre bra att min plånbok är galet naken, dock. Ja, om ni fattar vad jag menar. Lilla snuttbollen har kostat mig 3000kr denna månaden. Men that's life, och huvudsaken är att hon mår bra.

Nu sitter jag o Maddelutten o ser på Big Brother. Idag är det Desperate Husewifes på TV^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cissi

WOHO, DHW =D

Bra att kissekatten mår bra, mindre bra att det inte är gratis att åka till veterinären. Min Kräket kostade mig sextusen förra månaden, inte najs men det är ju hur som haver värt det =)

Aj miss jo <3

2011-03-15 @ 20:56:36
Postat av: Lina

Gott med Max!

2011-03-16 @ 10:32:31
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0