Linkin Park tour

Oh my, Linkin Park har ju world tour 2011 och det har jag missat - tills nu! De spelar i Stockholm den 14/6 och jag ska gååå!

Eeh, nejmen what the hell?! Lyssnat på det nya albumet o det vart ju inte mycket att hurra över, tyvärr =/ De KAN ju göra riktig musik. Varför GÖR de inte det då? Technoljuden förstör ju allt. Jag ska nog inte alls gå och se dem. Såhär lät de när jag lyssnade på den dagligen år 2000, In The End från albumet Hybrid Theory:



Fortfarande jättebra 2009, New Divide:



Och låten The Catalyst från nya albumet, A Thousand Suns (2010):



Vad säger ni? Någon som håller med? Hans röst är amazing, men jag gillar inte technodunket tyvärr...

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Cissi

Deras nya album är visst bra. Annorlunda jämfört med tidigare skivor är det ju men när man lyssnat genom det några gånger är det jäkligt bra. Ångestladdat som aldrig förr but I like =) Jag o Marjök ska ju till Stockholm o se dem, längtar snormycket!

Pözz

2011-03-23 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0