Jag fyller år idag!

Jag fyller år idaaag! Klockan är 01:00 så jag har typ varit "Nicole, 22" i en timme nu. Najs bajs^^

Har just betalat in alla räkningar då lönen ju kikat in på kontot. Den typ kikade in, sa hej och drog igen. Jag har so far fått ett "grattis i förskott" av tandläkaren (hon vart först!), sen ett av Madde IRL och nyss av andra Madde på FB och av Henna på FB med, I liiike. Tack sötnosar!

Nu ska jag ta en cigg, fila gaddarna och hoppa i säng. Imorrn har jag sovmorgon, sen ska jag ducha o göra mig riktigt fin för att åka på en shoppingrunda (spendeeera) med Jennifer. Sen jobba och sedan får vi se vad kvällen bjuder på. Bio? Party? Inget spikat. Natti people!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Monkey

Grattis Bejb <3

2011-03-25 @ 02:13:45
Postat av: amanda

Grattis hjäääärtat<3

2011-03-25 @ 06:09:06
Postat av: Paulina

Grattis på din 22 års dag. Hurra Hurra Hurra :D Jag ringer ikväll när jag har slutat jobba :) Puss

2011-03-25 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0