Väska med nitar

Blev faktiskt inte helt nöjd med väskan jag köpte senast, kom på efter några att det inte var...jag. Någon som vill köpa den billigt måhända? Prislappen är kvar och allt, jag köpte den för 179kr på Nelly, (Min bild HÄR, Nelly's bild HÄR).

Köpte därför en ny som var mer jag^^ En svart med nitar på. Fick även med mig ett par svarta byxor och tre filmer hem från Nelly (Åhaga):


Filmerna var Human Trafficking (kanonbra), Hårda bud ( eller "The Ten" som den egentligen heter, med Adam Brody och Jessica Alba) samt Nine Lives (med Paris Hilton).

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-30 @ 01:51:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0