Kul fredagkväll?

Har varit galet duktig idag minsann. Jobbat 8.30-17.15, varit på Ica City och handlat, ätit middag...


...dammsugit hela lägenheten och tvättat hela berget som vuxit rejält i tvättkorgen. Kul fredagkväll? Nej, inte direkt. Men man måste ju sysselsätta sig med någonting när man är ensam hemma och ska upp tidigt imorgon igen och jobba. Work work... Men efter jobbet imorgon ska jag hämta minisyster vid bussen, sweet! Hon ska sussa över hos mig. Gissa vad jag ska göra på söndag? Jobba igen. Surprise huh? Jösses, denna arbetsveckan tar ju aldrig slut. På måndag har jag jobbat 8 dagar i streck...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 19:07:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: cajsa

Fin blogg du har :) Hoppas du får en bra dag kram!

2011-01-09 @ 15:22:59
URL: http://clhaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0