Flera timmars huvudvärk

Godkväll. Jobbat hela dagen idag. Joinade sedan Jennifer, Andrea och Isza på en snabb shoppingrunda. Fick med mig en mascara från H&M och en gosig grå tröja från Gina. Bar sedan av till Ica Maxi. Fick med mig så mycket därifrån att jag knappt orkade bära allt från bilen in till lägenheten! Så lite är allt kyl, frys och skafferi påfyllt. Köpte även världens fulaste mus till tissarna, vilket var galet uppskattat! De har busat med den hela kvällen.

Lagade mat till mig själv, duchade och har legat framför TVn och sett "Den hemlige miljonären" samt "Scrubs". Visar musen och tröjan imorgon. Nu ska jag försöka sova efter flera timmars huvudvärk som vägrar ge med sig. Natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ska du visa musen imorn ? :O haaaaha

2011-01-26 @ 00:03:37
URL: http://jalexandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

Hahaha Visa musen imorgon ;) Nicole då

2011-01-26 @ 07:49:03
Postat av: Nicole

Hahaha, oops! Vart kanske inte riktigt så jag menade xD

2011-01-26 @ 08:33:47
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0