Tjejkväll och äggkastning

Noll update idag, sorry. Igår hade jag, Jennifer och Maddelutten lite tjejkväll kan man säga. Drack vin, åt godis, chips och vindruvor, snackade skit och såg på TV. Big Brother såklart, hade inga planer på att gå ut egentligen. Dock kom jag och Jennifer på vid 23:55 typ att vi skulle nog gå ut ändå. Sagt och gjort, tog en taxi in till stan, dansade lite på Harrys, men kom på rätt snabbt att det vart inte så kul så vi åkte hem igen.


Och jaa, på bilden är det två ägg nere till vänster. Haha! Nu undrar ni varför, va? Ska jag berätta? Okej, då. Jo såhär är det, Jennifer: 19år, Madde: 21 år och Nicole: 22 år får någon form av ryck och får för sig en kul(!?) idé om att kasta våra tre ruttna ägg (som för övrigt legat i våran kyl i typ en månad) nerför balkongen. Likt tre 10-åringar ställer vi oss på balkongen och siktar mot en skylt. Maddes ägg kom på vägen, Jennifers studsade(!) i gräset och gick inte sönder (trots att vi bor på tredje våning) och mitt träffade! Haha, det vart något av det roligaste på hela kvällen^^

Nu är jag hemma hos Älskling. Inte setts på hela veckan så ikväll blir det mys. Ska laga god mat och se på film. Vad hittar ni på ikväll?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0