Fika med pappsen

Dagens "att göra" är klart. Jobbade, hade långlunch då jag och Melina passade på att åka in till stan och äta på restaurang. Gott! Spenderade ytterligare någa timmar på jobbet, för att sedan åka in till Knalleland och träffa pappsen över en fika. Cafét eftermidagen spenderades på fick bli Le Croissant. Det pratades om allt mellan himmel och jord, jobb och familj. Mycket trevligt.

Efter det tog jag en sväng in på Komma Hem där jag köpte mig en tavelhylla och 2 tavlor. På Gamestop köpte jag mig en dvd-film som jag tänkte se ikväll. Mår kasst även idag, så det blir till att ta en dusch och gosa ner mig i sängen framför TVn. Krya på mig!



xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Palle :)

Så loooligt :D jag har med köpt massa filmer, vi får leka någon dag och kolla film tycker jag :)

2010-09-20 @ 21:50:08
Postat av: Girly

mys att fika med pappsen<3

2010-09-21 @ 17:53:21
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0