Shopping, Media Markt

Dags att visa vad lönen gått till? Shopping, Media Markt:



Som många vet slog Media Markt upp sina portar i Borås i September. Super-erbjudanden, och jag tror nästan att alla i hela stan varit där minst en gång. Själv har jag varit där två gånger redan.

Vad jag köpte?
* Ljudsystem till datorn, Trust
* USB-minne 8GB, Kingston
* 2 lågenergilampor, Huyndai
* 32" platt-TV, Finlux
* DVD-box med alla utkomna Harry Potter-filmer (ej med på bild)
* Väggfäste för min stora TV jag har i vardagsrummet (ej med på bild)

Någon mer som var där och fyndade?^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: ojsemma

är högtalarna bra?

2010-10-10 @ 20:56:06
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0