Ett steg närmre målet

Jag är nu ett steg närmre mitt mål, and it feels good! Jag har tidigare gått ut med att jag är galet sugen på att köpa en ny bil. Har en liten (stor) crush på Nissan Skyline, men kommit fram till att nackdelarna med den bilen är att den endast har två dörrar och är högerstyrd. Efter övervägande har jag nu satt ett riktigt mål.


Bildkälla


År 2012 har jag tänkt köpa mig en Subaru Impreza (modellen ovan). I torsdags var jag på banken och la om lånet på min lilla bil så det är färdigbetalt 2012. Sweet! Vad säger ni, är inte bilen en skönhet att titta på? Oh jo, minst sagt. Om 2 år blir den min om allt går som det ska. Fan va jag längtar!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: hannaa

är inte så intreserad i bilar, men damn det där var nog den ballaste bilen jag sett!

2010-10-10 @ 21:37:21
URL: http://hannazberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0