Julrusch inget för mig

Kommit fram till på senare år att julrusch inte är något för mig. Har därför klickat hem större delen av julklapparna idag. Skönt att bara kunna hämta ut dem på postombudet/Schenker sen. Smidigt och snabbt. Sen att man får betala frakt och vissa butiker skickar i omgångar är smällar man får ta. Det är utan tvekan värt det. Det gick på en slant kan jag säga, är ju några styckern (för många?) man faktiskt handlar julklappar till. Jösses, handeln mår ju gott nu iaf, minst sagt.

För övrigt håller jag på och tvättar nu. Ja, vi hörde rätt, en fredagkväll. Anledningen till det? Jag jobbar imorgon och på söndag -.-

Längtar till nästa helg för då bär det av till IKEA. Ännu mer money ska spenderas, men god damn så himla snyggt det kommer bli hemma. Well, back to the tvätt...

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0