Broadway Side Show

Bloggpaus officiellt slut. Anledning? Den här damen (känn dig hedrad, Honey).

Igår gjorde jag och lillasyster något annorlunda. Vi bokade in musikal att gå på en lördagkväll (likt ett pensionärspar?). Broadway Side Show för att vara exakt. Började kvällen med att hämta upp henne vid tåget då hon kom från en Lady GaGa-konsert i Malmö.

Drog till Peking för att äta god mat. Såg ut ungefär såhär:


Min mat


Syrrans mat


Galet gott kan jag lova.

Efter det bar det av mot Åhaga. Inte nog med att biljetten kostade 495kr, så skulle man betala garderob och fika också. "Vill ni ha ett programblad?" frågade en tjej i entrén. "Ja, visst", sa vi. "Det kostar 50kr", sa hon då. 50 spänn för ett litet häfte med bilder, my ass. Vi köpte inget programblad.



Efter att ha stått ut i 1,5 timme var det paus. Vi himlade med ögonen åt varandra. Galet långsamt när de sjunger om en jäkla kyss i 20 minuter. Gaah, så ja, vi gick alltså därifrån. "Vafan de bara sjunger hela tiden ju!", sa syrran. Haha! Ja, jädra musikal. Det är nog inte riktigt min grej. Tacka vet jag Sweeney Todd, den är bra. Men sen räcker det.

Vi drog in till ICA Maxi och så småningom kom syrrans pojkvän och hämtade henne. Jag drog hem till Älskling.

Angående bloggpausen tänker jag inte dra varför det blev så. Inte nu i alla fall. De närmsta vet redan, och jag tycker att det räcker.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. jo jag tänkte faktiskt filma i lägenheten och visa :-)

2010-11-21 @ 13:15:38
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: m

tack så myket! :)

2010-11-21 @ 13:24:13
URL: http://mmollybergh.blogg.se/
Postat av: louise

sv: eller hur :))

2010-11-21 @ 13:36:28
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0