23 Maj ca 21:00

Igår jobbade jag till 14.30. Efter det kom jag hem och fick dammsuga köket (se tidigare inlägg), byta om och stressa iväg till Tranemo för att träffa Bästis. Hängde i parken, pratade och år glass. På tal om glass är nya Solero Pineapple himla god! 

Well, sen drog jag till Ica och inhandlade mat för kvälls-grillningen. A&J joinade oss, vi åt massa gott och sedan spelade vi poker långt in på natten. Himla trevligt!

Idag blev det sovmorgon för hela slanten. Sedan åkte vi till Älsklings storasyster med familj och fick god mat. Fikade även i solen, pratade och hade supermys.

Sedan vi kommit hem till Älskling igen kom hans storebror över på en fika. Vi åt lite glass o såg på Srubs. Sedan har jag pluggat matte tills nu. Strax bär det av hemåt för att senare hämta Madde vid stationen då hon spenderat helgen i Göteborg. Var tänkt vi skulle ta en långpromenad hem därifrån, men nu började det precis regna här, så får nog bli att ta bilen istället. Hur har er helg varit? Min var superhärligt rakt igenom. Klart det var jobbigt att plugga matte och jobba, men det roliga övervägde.

Update:
Klickade aldrig på uppdatera innan (ca 21:00) eftersom åskan gick och jag var tvungen att stänga av. Nu ikväll blev det iaf en powerwalk i 70 minuter, vilket var great. Jag lär ha träningsvärk imorgon. Hämtade Madde vid stationen och gick tillsammans hem. När vi kom hem ca 23:40 så gjorde vi mackor med stekt ägg.

Nu ska jag ta en cigg, fila gaddarna och hoppa i säng. Ska upp tidigt imorgon. Sov gott!

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lilla vännen, TRÄNINGSVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRK heter det! Den nya Soleron är lite för seg för min smak, men funkar att trycka i sig ändå. Lycka till med matten, om du inte är klar med den vill säga =)

Pöss.

2010-05-26 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0