Spontanpromenad

Det blev en paus i mattepluggandet och en spontanpromenad med Madde till Ica Maxi för att köpa lite choklad (vi i ett nötskal?)...

På vägen dit gick vi förbi en byggnad som jag inte lagt märket till tidigare.
Jag: Madde, vad är det för en byggnad?
Madde: Immigrant-ins... Invandrarnas hus (läste hon på rutan).
Haha! Bildbevis:


De hade även utställningar med invandrare:


Madde köpte lösgodis...


...Och jag gick direkt mot chokladen. Kolla, vilket jäkla klipp! Jag som bara skulle köpa en råkade köpa två (kan inte förstå varför)^^


När vi kom hem åkte vi upp till 8:e våningen för att se om det fanns något soltak eller liknande som vi missat. Gjorde det tyvärr inte.



Har ni sett döden? Om inte, här har vi den:


Mycket härligt (och varmt) ute, var gott med en promenix. Det är ju faktiskt nyttigt att vara ute och gå! (sen hur nyttig chokladen är kan ju diskuteras). Riktigt lyckad kväll måste jag säga. Behöver jag nämna att jag satt i mig en chokladkaka under loppet av en halvtimme? Inte det? Nähe, okej.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men jäklar vad du vräker i dig gotteskaker, duktig flicka jag är stolt över dig ^^ Har smakade Oboyen förresten?

Kram banan

2010-05-20 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0