Nya Plaza Kvinna

Var på Ica Maxi tidigare. Tänkte köpa nya Marabou Polka, men den hade fortfarande inte kommit in. Seeegaaa de är! Den är i alla fall supergod för er som inte redan testat den!

Men jag fick i alla fall med mig det här ut ifrån Ica:


Nya Plaza Kvinna. Känner jag mig själv rött kommer jag bara bläddra lite i den. Man fick i alla fall med en DVD-film samt en liten chokladbit (ja, den är redan uppäten, haha).

Och en nagelborste:


Jag tänkte jag skulle rengöra naglarna riktigt noga och måla om dem, men efter att ha dammsugit samt moppat golven i hela lägenheten så orkade jag faktiskt inte. Jag var även duktig och diskade samt bytte all sand i- och tvättade katt-lådan. Duktig jag är. Härligt att det är rent och fint hemma.

Nu ska jag ta bort sminket och försöka sova. Tidig morgon imorgon. Efter jobbet ska jag som sagt till veterinären med katterna. Sen kommer den en och kopplar in min bänkdiskmaskin (äntligen), och senare ska jag nog träffa Hanni. Natti på er!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M



BLI VECKANS BLOGG? :)

Vinnaren får en länkning under headern, som kmr vara där tills nästa omgång kör igång!

Finalisterna utses imorgon kväll.

Så anmäl dig NU



2010-05-05 @ 16:06:16
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0