Dansuppvisning

Vart en ganska så fullspäckad "ledig" dag. Började med sovmorgon, jag sov längst och vaknade halv 11. Åkte till Älsklings storasyster och var där från 13 till ca 15.30. Mycket trevligt måste jag säga. Får vi göra om snart igen!

Körde hem Mackan o Älskling för att sedan bege mig mot "Folkets hus" där minisyster♥ hade dansuppvisning. Hon var sanslöst duktig. Kusinen var också med och dansade. Stolt över dem båda.

Sen åkte jag och syrran med Mamis ICA-kort i högsta hugg till affären för att handla "ingredienser" till salladen som vi skulle göra. Blev väl lite choklad som åkte i påsen med... Blev iaf pastasallad till middag vilket var himla gott.

Efter det bar det av hemmåt där jag tajmade Madde kalasbra som kom hem samtdigt som jag. Nu har vi suttit bänkade framför TVn med varsin dator i några timmar och jag ska snart hoppa i säng. Jobb imorgon. Hur har er dag varit?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0