Blå Stjärnan imorgon

(Skrivet ca 18.00, men glömde trycka på uppdatera).

Hur har er helg varit?
Min har varit bra. Jobbade 10 timmar i fredags, så vart helt slut när jag kom hem till Älskling. Såg lite film och somnade ganska tidigt. Igår (lördag) vart vi på 32-årsfest. Supermysigt med god mat och trevligt folk. Sen vart vi hemma hos mig en stund o på kvällen åkte vi hem till Älskling. Jag somnade ännu tidigare än föregående kväll, och vaknade vid halv 4 inatt. Hade somnat med smink, så tog bort det och gick och la mig igen.

Tog säkert 2 timmar innan jag somnade om, men låg och tittade på House. Idag har A&J varit här på en fika. Nu är Älskling över hos J och hjälper honom att bygga/gräva (?) ny garageuppfart. Solen skiner och hela förmiddagen spenderade vi ute.

Nu väntar jag på att Svärmor ska komma hit så jag ska få låna hennes kattbur. Jag har ju nämligen bara en och imorgon ska kissemissbebisarna köras till Blå Stjärnan och vaccineras.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anonym



BLI VECKANS BLOGG? :)

Vinnaren får en länkning under headern, som kmr vara där tills nästa omgång kör igång!

Finalisterna utses imorgon kväll.

Så anmäl dig NU



2010-05-05 @ 15:55:39
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0