Allévo måltidsersättning

Förra veckan efter jobbet hade jag superbråttom en dag och hann inte ens åka hem och värma mig en Billy's. Så jag köptemig en Allévo måltidsersättning. Första gången i hela mitt liv jag trycker i mig en måltidsersättning. Och helt ärligt var det något av det äckligaste jag ätit, fy fan! Jag tog en "Red Berries" eftersom jag är sjukt svag för bär, love it. Bläh, riktig besvikelse var den, fattar inte hur folk kan leva på sånna som den.


Den fyllde i alla fall sin funktion för mätt blev jag, och tog många timmar innan jag blev hungrig igen.

På baksidan stod det att det var viktigt att man drack vatten till. De borde ha skrivit "behöver skljas ner med massa vatten" istället, tycker jag. För det behövde man verkligen. Jag drack en hel flaska. Ja... Så med det sagt - har ni inte testat denna måltidsbar så gör för guds skull inte det heller. Usch!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: ~Fatimaswary§

haha men den ser rätt gott ut :)

kram.

2010-05-03 @ 14:55:02
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0