> Gårdagen var händelserik

Inte en enda update igår! Kasst av mig, men det vart en väldigt händelserik dag. Ska förklara så kanske ni förstår varför jag inte hann blogga.

Jag går upp klockan 7 och gör iordning mig för jobbet. Jobbar och är hemma ca 14.45. Slänger snabbt i mig en Billy's och rensar kattlådan (oglamouröst värre). Madde och Manda kommer och tittar på min lägenhet and they like it very much. Madde ska flytta in, wihoow, ska bli så himla kul! Vi ska alltså bo tillsammans.

När de åkt tar jag en dusch och beger mig mot Älskling. Här är även Storebror, Anki, Svärmor och "Svärfar". Vi fikar och pratar. Myspys. När de åkt lagar jag och Älskling mat och äter. Blir så mätta att vi får ont i magen. Sen så åker vi med Svärmor till en kompis och blir kvar där en aning längre än vi planerat. Åker nog hem halv 12-kvart i 12 på natten.

När vi kommer hem tar jag bort sminket och borstar tänderna, sen lägger vi oss och tittar på House M.D. Tar inte lång tid innan vi sover... Ja, så gårdagen vart minst sagt fullspäckad.


Nu har jag precis fått i mig en kopp kaffe och tänkte ta och göra iordning mig. Jobbdag idag. Vad ska ni hitta på idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0