Update gårdagen @ Ullared

För att uppdatera om gårdagen vart jag och Madde på Ge-Kås i Ullared. Försov oss och kom inte iväg förrän 11.15. Hade tänkt åka vid 10-tiden egentligen. Madde glömde sin mobil hemma, så jag spenderade väl cirkus halva tiden med att leta efter henne, haha! Jag är en dålig Ge-Kåsshoppare^^ Brände iaf 1000kr. Hittade bl.a. linnen med brottarrygg som jag köpte i 3 färger, trashjeans och leggings. Köpte även lite smink och nageltillbehör. Lite leksaker till mina små missar och en del annat.

När vi kom hem så åt vi lite mat, jag och "Little Mrs Robin Hood" åkte till Nelly @ Åhaga och jag hittade två par skor. Vi tog även en sväng till Knalleland där hon köpte sig ett linne och en T-shirt. Avslutade shoppingen med McDonald's. När vi kom hem tog vi en långpromenad o sen gick hon och lade sig.

Idag vaknade jag vid 9. Självmant? Eh, nej. Körde Madde till tåget strax innan 10, åkte hem o fixade lite o nu är jag hos Älskling. Han omformaterar min netbook just nu, så jag snodde hans dator en stund. Ska strax ut i sköna solen, sweet! Vad hittar ni på för skoj?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Simone

Tack! :)

bra fråga.. jag vet faktiskt inte. :)

2010-06-29 @ 22:51:27
URL: http://sswardh.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

samma här faktiskt (: har haft en riktigt skön dag

2010-06-29 @ 22:57:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0