Bröllops-dröm

Godmorgon, jag sov lääänge idag! Vaknade vid 9-tiden, men somnade om och vaknade sedan 12.30. Skönt vart det i alla fall. Hade en jädrigt konstig dröm med. Drömde att jag skulle gifta mig, och jag som drömt om det ända sedan jag gick på dagis förväntade ju mig givetvis den där lyckokänslan. Guess what? Efter att det blivit "bestämt" ville jag inte, jag ville bara fly fältet. Var i panik o typ "Ooh noo, jag vill inteee! Vafan har jag gett mig in på?". Haha, konstigt^^

Det har regnat som attan här, men nu verkar det hålla upp. Kanske min smutsiga bil blivit en aning renare? Man kan ju alltid hoppas. Vad har ni för planer idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Jocke

sv; Nja, jag tycker nog fan det är fult på alla xd

2010-07-17 @ 14:49:43
URL: http://joakimkarlssons.blogg.se/
Postat av: Emeli

Tack så mkt :)

2010-07-17 @ 14:50:56
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0