> Artificial Intelligence

Jag är inflyttad! (Kanske ni redan visste?). Nu har jag jobbat 6-dagars veckor det senaste. Trött utav bara faan är jag med vill jag lova. Hållt mig helt frisk hela tiden. Tills nu? Drabbats av en fruktansvärd huvudvärk och illamående nu ikväll. Till råga på det bråkar Internet med mig och att över huvud taget kunna komma fram till sidan så man kan skriva inlägg tog säkerligen en kvart. 

Well, igår sussade jag hos Mami. Såg på Let's dance och åt choklad. Skönaste kommentaren i pargrammet var utan tvekan:
"Du har döpt din son efter en fotbolls-stjärna, ska du döpa din nästa efter Tony Irving?"
"Haha, nej! Jag skulle inte ens döpa min hamster efter Tony!"

Nice kommentar, men förmodligen långt ifrån en komplimang för Tony^^ Well, denna lördagkväll spenderas med boyfriend. Såg nyss på "Artificial Intelligence". Vad hittar ni på denna lördagkväll?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0