> Jobbat och gymmat

Shohoo! Jag har minsann hållt igång idag. Först jobbat, sen hem en sväng och så gymmat. På jobbet vart det någon översolad snubbe (typ 25) som som fram och frågade hur gammal jag var. Jag trodde jag hörde fel först, jamena hur många kunder ställer det som random-fråga? Jag sa hur gammal jag var och han frågade efter mitt nummer. Gav inte ut det, såklart. Some people...

Hemma vart det ingen ro till att äta, precis. Bygg-gubbar här och där och oväsen så man näst intill fick ont i huvudet. Jag slängde i mig en Billy's och drog till gymmet. Tränat och duschat nu, härligt!

Tänkte jag skulle laga lite mat, behöver få i mig middag. Så dagen har varit helt okej! Hur har er dag varit?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0