Listan 2010

Året är snart slut och det är därmed dags för listan 2010:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Stannade i Sverige.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jadå.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4 Januari.
8. Vad var din största framgång 2010? Nytt jobb!
9. Största misstaget? Delar jag helst inte med mig av.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja.
11. Bästa köpet? Väggfäste till TVn och ny mobil.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra, cigg och bensin.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hell yeah!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Bl.a. Intwine-Happy, Adema-Close friends. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat barndomsvännerna.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit skit. 
18. Hur tillbringar du julen? Haha, i bilen?!
19. Blev du kär i år? Var redan kär i min Älskling, men föll för några låtar och skor gjorde jag med.
20. Favoritprogram på TV? Spartacus - Blood and Sand.
21. Bästa boken du läste i år? Den enda jag läste, 9½ Månad av Annika Lantz.
22. Största musikaliska upptäckten? Skillet.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny säng.
25. Något du önskade dig men inte fick? En ny bil? Haha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med släkt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Rockisch, mycket svart svart svart.
29. Vad fick dig att må bra? Min fina familj och vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm... Charlize Theron.
31. Vem saknade du? Monkey!
32. De bästa nya människorna du träffade: Jennifer och Madde!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Monkey

Aww honey det dära gjorde min dag, saknar dig och älskar dig( antar att det bara e mig du kallar så ;) ) puss <3 Du får la svara på face ;)

2010-12-28 @ 12:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0