Heltid fr.o.m imorgon!

Full rulle på jobbet. Nu sitter jag på telefon, äntligen! Är kul när man vet vad man gör och kunderna talar tydligt. Mitt första samtal var en skåning som pratade riktigt jävla grötigt. Tycker skånska är skitsvårt att förstå, don't blame me.

Fr.o.m imorgon ska jag jobba heltid några veckor framöver. Börjar 6.45 och slutar 15.45, yeey... Eller. Kanske. Inte. Men jag behöver pengarna! Dock är det ju skitkasst betalt sålänge min anställning ligger hos Manpower. De tar ju några tusen i månaden från varje anställd, de små trollen. Men om ett halvår hoppas jag med att kunna bli anställd av företaget jag jobbar för. Hade vart nice med löneförhöjning och lite "safety".

Åkte till pizzerian med C & Älskling efter jobbet. Köpte mig en kycklingsallad, åt halva och är proppmätt. Kalasbra, för då slipper jag laga mat att ta med till jobbet imorgon. Yes, sånt är läget. Over and out!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Marion

va är detta för jobb trodde ju helatiden att du jobbade på media markt blev de inget me de???

2010-08-24 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0