> Såld på blocket

Sent igår kväll la jag upp en annons blocket. Tänkte nämligen att jag skulle sälja min 90-säng som ändå bara stod i vägen hemma. Jag fick ju en dubbelsäng i födelsedagspresent (tack mami o mamis sambo)!


Annonsen dök upp vid 8-tiden imorse och 3 timmar senare hade jag sålt den för 750kr. Kalasbra tycker jag! Nu slipper jag åbäket som bara stod och tog plats i vardadsrummet. Att det skulle gå så otroligt lätt att sälja den gjorde mig både förvånad och glad. Perfekt!

Har ni sålt något på blocket?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Just nu kan du ställa en fråga i frågestunden och få svar på den imorgon :)

2010-04-04 @ 22:48:33
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0