> Såhär att bli vuxen?

Det vart en lyckad dag måste jag säga! Som planerat var dagens höjdpunkter det otroligt mysiga sällskapet, den goda maten, fika med kaffe och tårta, påskgodis samt öl. Mumma!



Förresten jag har tänkt på en grej. Sedan jag fyllde 20 har jag varken fått julkalender eller påskägg. Är det såhär det är att bli vuxen? Nu vart det visserligen över ett år sedan jag officiellt blev "20+", men man saknar faktiskt de där små (egentligen fjantiga) grejerna man blev så otroligt glad över när man var yngre! Håller ni inte med?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har frågestund på min blogg just nu. Skulle bli glad om du ställde en eller flera frågor. Du kan fråga om vad du vill och imorgon svarar jag på de.



Tack ska du ha! :)

2010-04-03 @ 01:43:26
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0