> Köpa mini-laptop

Idag är det väl en "vanlig lördag"? Jag menar med butikernas öppet-tider och sådant. Jag ska nog bege mig ut och köpa en liten laptop nu, "netbook". Funderat på det dölänge, men med beslutsångesten (som jag ärvt av Mami) är det ju himla svårt att bestämma sig. Nu har jag iaf gjort det och tror att det är en bra investering. Att kunna ta med datorn i handväskan är ju guld värt.

Jag hade en liten plutt-laptop innan som sagt, som jag sålde. Har nu kommit på att laptop är en bra grej. Man tar ju inte direkt med sig den stationära datorn på semester liksom. Min gamla laptop var på 12,1" och den nya jag tittat på är på 8,9" (skärmstorleken alltså). Den är med andra ord i minsta laget, men det är säkert bra. man vänjer sig nog^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0