> Vårdcentralens provsvar

Nu har jag varit på vårdcentralen. Träffade en jätteduktig läkare som verkligen visste vad han gjorde. Pratade med mig, förklarade för mig, kollade blodtryck, hjärtrytm osv. Jag fick Atarax utskrivet som jag ska prova i en vecka och fungerar det inte skulle jag ringa igen. Köpte även Salivin mot eventuella biverkningar. Så nu är det bara att börja testa ikväll så får vi se hur det funkar. Hoppas givetvis på bästa resultat!

Vilka läkare det är på den vårdcentralen, alltså! Jag är verkligen jättenöjd. Kom fram en tjej, en doktor, som jag träffade då jag fick åka in i torsdags. Hon kände igen mig på en gång, stannade och hörde hur det var med mig osv. Fick även provsvaren idag och jag har ingen svininfluensa. Jag hade bara en rejält elakartad förkylning som satt sig på lungorna i.o.m astman sa de. Men nu är jag ju betydligt bättre, och har bara en karta med Kåvepenin kvar, sedan är jag förhoppningsvis helt frisk på den fronten! Känns ju däremot lite tråkigt att jag inte valde den vårdcentralen då man fick hem blanketter om vilken man ville tillhöra. Men den nya privatmottagningen som öppnar portarna den 1 Oktober är säkert bra den med, får vi hoppas. Annars är det väl bara att byta tillbaka, kanske?

Sedan jag kom hem har jag faktiskt tagit tag i diskhögen i köket med. Nu tänkte jag ta och se om det kan tänkas finnas någon tvättid till mig inom en snar framtid ;). Min kompis (vi kallar henne Miss Robin Hood) har fortfarande inte ringt. Får väl se om hon slutar snart. Jag måste ju kila iväg till frisören med. Har tid om 20 minuter. Ska bli så skönt att klippa sig! I annat fall får väl Miss Robin Hood komma dit och joina mig där. Hade vart skoj med lite smakråd utöver frisörens.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: amanda

waaaaay att du inte har nån svinis! :D

2009-09-16 @ 11:40:44
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad är det för medicin?

2009-09-16 @ 14:10:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, precis! :)

2009-09-16 @ 18:55:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se



2009-09-16 @ 20:31:27
Postat av: Marion

Miss Robin Hood den var bra det skulle vart kul om man kunde hitta sig en Robin å gifta sig å byta efternamn till Hood:)



Saknar dig //Din Marion

2009-09-17 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0