> Vääärldens kö

Godkväll, gott folk! Hur har dagen varit? Min har varit ganska stressig, men fått gjort massor på jobbet, vilket givetvis är jättebra. Kom nyss hem. Gick via Ica på hemvägen för upptäckte imorse att smöret var i princip slut. Köpte det och en Cup-a-soup kyckling. Var vääärldens kö. Fy apa! Längsta kön jag har sett inne på lilla Ica mitt i stan, tror jag.

Fick reda på att lönen förmodligen inte kommer in förrän på måndag, vilket är surt =/ I need my money. Jag får ju vanligtvis min den 27:e och inte den 25:e som resten av sveriges befolkning(?). It sucks! Men men, finns inte mycket jag kan göra åt saken. Får helt enkelt inte spendera någonting i helgen. Har endast kvar money så att det räcker till att tanka och köpa cigg. Nu ska jag nog ta och ringa min Älskling.

Måste bara tillägga att angående portkoden som jag skrev igår att jag hade glömt... Frågade Honeyboy och han kunde den nästan (var bara en siffra som inte stämde). Men utifrån det han mindes så kom jag på den när jag hade fått sova på saken.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet ♡

jag får me dmin lön den 27e... Men jag får lönen på fredag tack vare att den 27e är en söndag ! det får väl du med?

2009-09-23 @ 20:48:13
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det hjälper ofta att sova på saken! Vilken tur att du kom på portkoden till slut! :)



Puss&Kram :*

2009-09-23 @ 20:48:32
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0