> Tidningar i all ära

Tidningar i all ära... Men nu är nya Cosmopolitan och nya VeckoRevyn i princip utlästa. Cosmo damp ner i brevinkastet och VeckoRevyn gick jag o köpte. Det är kul både och, men brukar ha en tendens att jag inte läser de jag faktiskt prenumererar på. Föredrar att gå och köpa den jag känner för. Har även införskaffat mig nya Amelia samt Amelia kropp&hälsa som jag bläddrat ut.

I Cosmo fick man en bilaga från Kicks denna månaden, vilken innehöll 20% rabatt på mascaror. As-nice, den ska förmodligen utnyttjas. Ska köpa favvis-mascaran MaxFactor Masterpiece Max. Fick även en annan bilaga från "Deichmann". Jättefina skor, och givetvis blev jag kär i ett par som jag inte kan köpa. Gick in på deras hemsida direkt och upptäcker till min fasa att de inte har någon butik här i närheten. Närmsta är i Angered och dit har jag änsålänge inga planer på att åka inom de närmsta månaderna. It sucks!


Sömntabluttisen och nattciggisen är avklarade. Så även sminkborttagningen. Så nu ska jag borsta gaddarna och försöka sussa. Ska upp tidigt imorrn och tvätta.

Har varit duktig ikväll faktiskt också. Diskhögen i köket är fixad och tidningshögen på bordet är rensad. Har även lagt upp ännu en auktion på Tradera och pratat med min Snuttis i telefonen i typ 45 minuter. Han ville att jag skulle sova hos honom imorgon. Får se hur det blir med den saken. Men nu ska jag iaf göra mig iordning och försöka sova. Vilka är era favorit-tidningar förresten? Några kul tips, kanske?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0