> SonyEricsson w995

Nu var min nya SonyEricsson w995 beställd. Tjatat om att jag ska ha en sån skitlänge nu. Men äntligen fick jag tummen ur och beställde den! I svart. Kommer om 2-3 arbetsdagar, så jag hoppas verkligen att den kommer på fredag. Beställde den innan klockan slog över till ny dag. Men kommer den inte på fredag så kommer den iaf på måndag.

Nu sitter jag här med ansiktsmask som ska sitta på i 15 minuter. Fantastiskt snyggt!...Haha, kanske inte. Men skönt efteråt. Imorrn ska jag upp och tvätta, sen gå till systemet och köpa mig lite öl till helgen då det blir lite lagom lugnt partaj. Så ska jag till H&M och köpa sminkborttagning med.

Sen jobba och efter jobbet åka och köpa en ny snygg vit hylla. As-najs! Måste bara på tal om det här mobil be om ursäkt till alla som skickat sms och ringt. Jag har inte kunnat svara på sms/ringa upp då jag inte har några pengar på mitt kontantkort i min tillfälliga telefon. Sen när nya 3-abonnemanget drar igång med nya telefonen kommer jag kunna skriva sms och ringa igen.

Nu ska jag ta en cigg och sortera tvätten samt ladda kaffebryggaren tills imorrn. Vad gör ni som är vakna?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0