> Orgasmatron

Sömntablutten är tagen (visst låter det väl mycket roligare med tablutt än tablett?), men jag känner mig inte trött. Var ändå 1,5 timme sen jag tog den. Borde ta en till, men då blir jag ju så himlans tröttis på morgonen och det är ju jobbigt. Kvällen har varit lugn. Blir nog att glutta på Scrubs snart I guess.

Borde försöka sussa snart. Upp o jobba imorrn. Naaw, min Baby Boy är så söt. Nu sitter han o njuter av sin orgasmatron som han fick av mig i alla hjärtans dag-present. Mmm, nu kör kan den på mig med. Så sjukt sönt. Har ni testat dem? Jag köpte den på teknikmagasinet. Skitbra! Om ni inte redan har en sån - spring o köp en! You're gonna thank me for that tip! Nu ska vi se på Scrubs o försöka sussa, Natti.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Camilla

En sån där ger med världens goaste rysningar!

haha, Scrubs är as-nice! :D



Puss&Kram

2009-09-22 @ 06:25:28
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0