> Knäckebröds-middag

Jag var faktiskt för lat för mitt eget bästa, så jag orkade inte laga någon middag. Stekte istället upp 6 köttbullar och så fick detta bli middag:


2 med köttbullar och 2 med ost+gurka. En tvätt-äkta knäckebröds-middag. Gott är det ju iaf vill jag lova. Och nyttigt! Knäckebrödet är Wasas "Husman". Originalet? Iaf min favorit!

Och ja, jag sitter i princip alltid och äter mina måltider framför datorn. Ni kanke lagt märke till att mitt tangentbord är med på varenda bild i den här kategorin?^^

Vad har ni käkat till middag idag? Är ju alltid kul med lite inspiration. Kommer ju ofta dagar man går inne i mataffären o inte har en jäkla aning om vad man vill äta. Det trots att i princip varenda hylla innehåller något ätbart. Dagens I-landsproblem, kanske?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm, jadu, här hemma åts det klyftpotatis och lövbiff med persiljesmör. Det va riktigt gott! :)

2009-09-18 @ 22:42:47
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: amanda

jag har ätit hemmagjorde hammburgare med pommes, UTMÄRKT :)

2009-09-18 @ 23:25:51
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0