> H&M

Inte en anda update igår heller =O Nooot good! Igår jobbade jag iaf 8.30-14.15 ungefär. Efter jobbet åkte jag och plockade upp Älskling, Big Brother, Joseph och Olle. Vi åkte in till stan och åt på Granada. Mumma! Efter det kikade vi in lite snabbt på Game och efter det gick vi till H&M. Jag spontanköpte faktiskt en tröja för första ggn på riktigt länge! Underbart vill jag lova. Ända sedan jag såg reklamen med den tröjan har jag tänkt att jag måste inskaffa mig en sådan. När vi kom in på H&M hade jag inte en tanke på det förrän jag såg den hänga där så fint. Gick in och provade och tvekade inte en sekund innan jag gick och betalade. It's mineee. Gorgeous. Denna var det:


(bild lånad från www.hm.com)


Olle gick hem till sig och vi andra åkte hem till Älskling och Big Brother. Var där till kvällen, men sen åkte jag och Joseph hem till stan. Väl hemma fick jag inte så mycket gjort faktiskt. Fixade iordning morfars present (han fyller år idag), vilket fick bli en kreation by me. Sen slocknade jag innan klockan 1 utan både sömnisar och sällskap. Snacka om att vara trött!

Ställde alarmet på mobilen och gick upp vid halv 9. Duschade och åt frukost. Frukosten fick bli vaniljyoghurt med Kellogg's Special K red Berries samt frysta (halvt upptinade) blåbär. Gott och nyttigt! Och till det en kopp cappuccino.

Nu tänkte jag gå ner till kiosken och köpa en lott som the final touch på morfars födelsedagspresent. Idag är det förresten mitt och Älsklings datum ;P 1 år och en månad. Som jag sagt tidigare; Tiden går fort när man har roligt.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis till er :)

2009-09-30 @ 13:51:46
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättefin tröja! Nu gjorde du så att jag blev kär i den ju! ;)



Puss :-*

2009-09-30 @ 17:59:58
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0