> Frysen igenfryst

Min frys är igenfryst! Hahaha, det är världens nordpolen där inne. Bara snö och is. Så mycket att man inte får igen lådorna helt. Inte bra, det blir minsann projekt avfrostning där nästa vecka eller någonting. En bra anledning att käka upp glassen! Den måste ju ätas upp för annars smälter den ju faktiskt om man ska frosta av. Så nu gör jag en repris av igår och äter GB's Yoghurtglass med frysta björnbär. Gaah, det är så sjukt gott! Ni anar inte =P



Nu är kameran som jag la ut på annons (auktion) såld. Fick 500 kronor för den. Bra bra, det behövs kan jag ju säga. Får hoppas köparen är snabb på att betala så jag har pengarna innan helgen, helst.

Tvätten hänger på tork. Bör vara torr snart, tycker jag. Ska gå upp och hämta den om 20 minuter eller någonting, tänkte jag. Vad hittar ni på?

Jag gick ner på stan nyss för att kolla frakten på kameran och köpa cigg. Gick även in en snabbis på Lindex, men hittade inget speciellt. Såg även att skyltfönstret till "White" vart helt sönderslaget. Tråkigt. Har inte människor som gör sådant något bättre för sig? Sabotera för andra är ju hemskt onödigt.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Monkey

Jag sitter hemma på msn o gör inte ett skit, jo lyssnar på musik ^^

2009-09-24 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0