> Första kommentaren

Första kommentaren i min nya blogg har anlänt! (Förutom min testkommentar som numera är borttagen).

Först ut att kommentera blev Millan! Jag lånade därför en bild ur hennes bilddagbok (hoppas det var okej?) som jag gjorde om litegrann. "Priset" till dig får bli den stora äran, en bild på dig ;) ...och givetvis en länk till din blogg!

Vad hittar resten av Sverige på denna sega söndagkväll? Jag känner lite smått shoppingsug, faktiskt. Vet inte riktigt varför. Inte känt så alls mkt det senaste, men ett par nya höstiga stövlar och en kappa hade suttit väldigt fint. Hittade en jättesöt kappa på H&M hemma i stan, men minsta storleken som fanns kvar var 38, och det blir ju på tok för stort... Tips på andra ställen de har söta höstiga kappor, kanske?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart du får ta bilder ur min bilddagbok! Du behöver inte ens fråga om du får det! :) Ååh, känner mig riktigt hedrad! :D Vi får ses snart tycker jag! <3

2009-09-13 @ 20:56:14
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: b & v

Sv: Ja visst är dom! :O:)

2009-09-13 @ 21:11:30
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0