> Dior och M&A

Denna ganska så sega tisdagseftermiddag har jag faktiskt fördrivit lite tid genom att "klicka hem" en HydrAction Deep Hydration Sorbet Gel by Christian Dior samt ett Mary-Kate & Ashley Ultra Clear läppglans. Jag har faktiskt knappt unnat mig själv någonting alls de senaste månaderna, så jag förtjänade det. Dessutom har jag jätteont i både huvudet och svanken, så det är faktiskt synd om mig^^. Tog precis lite alvedon, så hoppas det går över (eller iaf dämpas) snart. Ni kanske vill se produkterna med, förresten? Här har ni dem:

Produkten från Dior finner du här. Produkten från Mary-Kate&Ashley finner du här.

Läppglanset kostade bara ynka 25 kronor, så det vart ju ingen big deal, precis. Sen att jag redan har massa läppglans spelar väl ingen roll =) Är ju kul att ha några o välja mellan, right? Det tycker i alla fall jag. Är det förresten någon som provat den här från Dior? För jag har det inte. Men någon gång måste ju vara den första!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, det är en hat kärlek jag har, haha från början gillade jag dem inte alls, men nu älskar jag dem hehe :)

2009-09-15 @ 18:04:01
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: emma

jotack samma här (: vad sysslar du med ikväll?

2009-09-15 @ 18:12:50
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra om man gämför med kissies..

Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har full upp med bloggen.Jag gör egna intervjuer med läsare (du kan läsa dom om du vill) jag går själv också på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-15 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0