> Dark Pistachio

Efter duschen åkte vi in till stan. Älskling skulle köpa kylpasta till datorn, o så köpte vi mat och jag och Big Brother köpte godis med! För mig blev det en Marabou Premium Dark Pistachio. Jag har ju en enorm förkärlek till väldens godaste snacks - pistagenötter! I love it. Börjar man käka så går det inte sluta. Chokladen var god, men jag tyckte att det var alldeles för lite nötter i. Oväntat? Kanske inte så hemskt =P

Blev inte pastagratäng till middag igår. Istället gjorde vi "smurf-pannkakor". Vanliga pannkakor, fast med blå karamellfärg i. Blev betydligt mycket bättre än förra gången då vi gjorde rosa. Det såg inte så aptitligt ut med rosa, utan såg mest ut som kött. Usch. Men dessa blev bra!

Idag ska vi göra makaroner med köttfärs och lök som ska blandas ihop. Mumma! Bilder på "smurf-pannkakorna" kommer då Älskling lagt in dem han tog med sin proffs-kamera. Nu ska vi laga mat! Vad ska ni käka idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååh, smurf-pannkakor låter grymt gott faktiskt! :D Det måste jag verkligen testa ngn gång! :) LÄgntar tills man får se bilderna på de. ;)



Puss&Kram

2009-09-20 @ 21:31:51
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. okej ^^

2009-09-20 @ 21:53:20
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0