> Bränner skiva

Nu bränner jag en skiva lite snabbt innan jag ska gå till bilen och åka till jobbet. Kom på det för 10 minuter sen och det tar ju sin lilla tid. Ajajaj, varför ska jag alltid komma på att göra sånthär i sista minuten för? Förstår inte det.

I övrigt är jag redo att dra, ska bara stänga av datorn såfort den behagar vara klar med bränningen. Ca 80% av hela skivan består givetvis av Evans Blue. But what the hell, they are great!

Blir att sussa hos Babyboy idag, han ville så gärna det. Så åker jag hem imorgon bitti, eftersom jag börjar sent även imorrn. Ingen sovmorron imorgon heller, nej^^

Nu verkar skivan vara så gott som klar. Ha det fint!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: pelle

Låter som mig. Brukar sluta upp i brännskivor med en eller två låtar på, för mer hinner man inte ;D

2009-09-24 @ 14:55:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0