> Ärenden och shopping

Har varit nere på stan nu. Gjort lite ärenden. Bl.a. postat på kameran som jag sålde på nätet. Också var det ju marknad i stan idag med, som sagt. Men jag försökte gå relativt snabbt förbi alla försäljare så jag inte skulle shoppa upp halva lönen. Men tycker inte direkt att jag missade någonting ändå. Var en tavla som jag fastnade för, men får fundera lite till innan jag eventuellt kanske lägger vantarna på den? Märker man...



Men lite shopping blev det, minsann. Dock inte ute på marknaden, utan inne på Kicks. Köpte en mascara (favoriten MaxFactor Masterpiece Max), Gliss shampoo och Gliss balsam. På marknaden fick jag även en gratis reg-bricka till nycklarna. Skitbra! Så om jag tappar bort dem hamnar de (förhoppningsvis) hos mig igen.

Nu lagar jag lite mat. Får bli så simpelt som makaroner med köttbullar till lunch idag, faktiskt. Men det är gott, även om det inte är så fantasktiskt fantasifullt. Tycker iaf jag. Oj, låter som makaronerna kokar över därute i köket...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0