> Ambulanshelikopter

Nu är jag hemma! Var ganska mycket att göra på jobbet idag. Landade en helikopter precis utanför med. Inget som sker varje dag, precis, så samlades massa folk där. Var en ambulanshelikopter, så mycket stress och dramatik. Men trots det så kom folk in och köpte snacks och fika och satte sig med bilarna som biostolar och glodde. Jag säger då det, vissa människor...

Det var enligt rykten en kille som legat hemma två dagar i feber som fick åka in till Göteborg för vård. Febern var tydligen skyhög (förmodligen dödligt hög) och han var helt "borta". Stackars kille. Men ryktena sade även att läget nu var stabilt, så får väl hoppas att det gick bra för stackarn.

 

Efter jobbet hämtade jag "Prinsessan" så åkte vi hem till henne. Jag hade ju inte sett nya lägenheten, så det var jättekul Riktigt fint och stort var det! Hon och hennes pojkvän fick en inflyttningspresent av mig (jag är fantastiskt snäll ibland!), och så tog jag med det jag skrev i förra inlägget med (kan läsas här). Vi drack thé och åt blodgrape och pratade massor.

Sen körde jag hem. Pratade i fonen med Älsklingen hela vägen och var panik-kissnödig. Ingen bra kombination, haha. Jag var så kinkenödig att jag faktiskt fick stanna utanför mitt för att rusa in på toa och sedan köra bort bilen till stora parkeringen. Då är det minsann panik! Haha. Sen tog jag en liten promenix hem och nu tänkte jag ta och göra lite "kvällsmat". Hur har er dag varit?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0