> Tabluttisar?

Jag är inte trött. Som jag skrev tidigare ligger Älskling fortfarande och sover. Otroligt ensamt och tråkigt att sitta här ensam och uggla. Gömt att ta min sömnis-tabluttis, och det är försent nu. Ajaj, får väl se om det blir någon sömn  inatt eller inte.

I förrgår kväll (natt) låg jag och Darling i sängen trötta och flummiga. Diskuterade ord och skrattade om vartannat. Vi har ju kommit fram till att det låter mycket mysigare, roligare och trevligare att säga "tablutt" istället för "tablett". Frågan var då hur man säger "en tablutt, flera...?". Jag kom fram till att det blir flera "tabluttisar". Det låter väl ganska okej?^^ Ja, intressant som bara den, i know. Who cares? Men det vart förbaskat kul just för stunden iaf.

Well well, jag får väl puffa bort Honey så jag får plats i sängen med. För just nu tar han upp hela! Så jag säger godnatt, gott folk. Sov gott!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: sanna

vilka äter du?:) eller det kanske står och jag är totalblind och missar det.

jag äter propavan men är inte så förtjust i dem:(

2009-10-22 @ 03:25:14
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0