> Supertrött

Mornin'! Gaah, vad jag är trött. Förstår inte detta? Trött som bara den. Somnade såfort vi gick och la oss igår, sov ordentligt, men fortfarande är jag supertrött. Dricker iaf kaffe nu, så förhoppningsvis botas tröttheten iaf en aning. Tänkte ta och påbörja "Projekt: Fota min lägenhet" idag^^ Får väl se hur det blir med den saken nu.

Ska även äta frukost, gå en liten morgonpromenix, fixa tvättid, diska, packa väskan och kolla på en födelsedagspresent. Ska sussa hos Mami och company ikväll, därav väsk-packning. Hade även tänkt sätta på vinterdäcken på bilen. Oj, blev mycket att göra... Åker ju till jobbet vid 1-tiden med. Får helt enkelt se hur mycket jag hinner med.

Ska bara dricka upp kaffet och borsta tänderna, sen sätter jag väl igång då. Vad ska ni göra idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: josefin

ja det tror jag med:) ska du göra något kul ikväll?

2009-10-09 @ 09:19:51
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: dirtyword

Intresserad av att läsa något roligt och följa alla förslag och tankar jag har att ge ? kika gärna in och hoppas något fastnar hos dig.. fastnar för att läsa vidare min blogg och ge mig tips och råd och följa mina tips och råd och beskymmer. ^^

2009-10-09 @ 11:09:29
URL: http://metrobloggen.se/dirtyword
Postat av: Yoursooofine

många som är sjuk nu :/

2009-10-09 @ 11:09:46
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0