> Sovit gott?

Godmorgon. Har ni sovit gott? Jag testade att inta ta någon sömnis igår kväll eftersom det gick så bra i tisdags kväll då jag var skittrött. Skulle jag inte ha gjort, för jag sov inge vidare alls. Föll nästan tillbaka i det gamla mönstret där det tar mig flera timmar att somna och sen när man väl somnat vaknar man hur många gånger somhelst under natten och vaknar jätte-tidigt trots att man hade kunnat sova betydligt längre. Not good. Måste ta sömnis ikväll, det är ju en sak som är säger. Om jag inte är lika trött som i tisdags, vill säga.

Nu äter jag frukost. Det blev rostat bröd med kokt ägg och en kopp cappuccino idag. Vad äter ni för gott? Tvätten ligger i maskinerna och är snart klara. Duktig jag är^^

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Mathildaa

TACK :;D:D

2009-10-01 @ 09:48:27
URL: http://mathildaa.webblogg.se/
Postat av: amanda

hatar sömnproblem :/ men hoppas du sover gott inatt. <3

2009-10-01 @ 10:15:53
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag tycker ju att du somnar fort dom gångerna vi ha nanat märker ju det eftersom du snarkar så haha sorry ;)men det är ju sant

2009-10-01 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0