> Middag strax?

Puh, äntligen hemma hos Älskling igen. Har jobbat, varit hos mormor och morfar och ätit lunch och träffat minisyster, pratat med lillasyster, hämtat Älskling, vart hemma, lämnat in viktiga papper på ABBiB och nu är vi hemma hos honom, dricker kaffe och försöker stressa ner en aning. Ska väl ta och laga lite sen middag strax misstänker jag. Några bra förslag på vad man kan hitta på att äta idag?

Har ni haft det bra idag, förresten? Blev himlans stressigt för mig imorse, men jag hann i tid iaf. Och dessutom skriva några ynkliga små rader innan jag drog. De där konstiga "sms"en jag skrev om i tidigare inlägg (imorse) har jag fått 7 stycken likadana av nu =S Konstigt, och jobbigt. Om det inte lägger av så ringer jag till Tre imorgon och ser om det möjligen går att blocka nummer...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0