> Marabou Sensation

Nu, mina vänner, har jag testat båda nyheterna ifrån Marabous nya serie vid namn Marabou Sensation.

Toffee&Walnut
föll mig inte alls i smaken. Inte god alls, fy. Jag gillar nötter, men då föredrar jag pistagenötter eller hasselnötter. Valnötter är (speciellt efter denna chokladen) inte riktigt min grej, alltså. Dessutom var den alldeles för kletig och rinnig.

Yoghurt&Raspberry
däremot var kanongod! En riktig hit, flera tummar upp! Har ni inte testat den, så gör det. jag har en förkärlek till bär iofs, men sålänge ni gillar hallon så lär ni tycka om den här chokladen. Fyllningen ser i princip likadan ut som på bilden. Riktigt bra bild. Ni andra som testat dem, vad tycker ni?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det??



Kram Hilea



http://hileasoltun.blogg.se

2009-10-19 @ 23:17:08
Postat av: Camilla

Haha, shit va läskigt, precis när jag hade läst detta inlägget så var det en reklam om Marabou Sensation! Scary! ;)

Låter gott iaf, får testa de någon gång! :)



Puss

2009-10-20 @ 10:20:33
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0