> Marabou-nyheter

Vi orkade faktiskt inte laga någon mat idag, och dessutom så vart jag inte så hemskt hungrig eftersom jag åt såpass sen lunch. Så det fick bli thé och smörgåsar till "middag". Vilket fjantigt ord, egentligen, smörgåsar... Vadå gåsar? Det är väl för tusan inga smörade gäss man käkar?... Hm, svenskan är lite lustig ibland, faktiskt.

Nu, baraför att jag varit duktig och fått i mig lite nyttigheter så kan jag ju när jag inte är lika proppmätt prova dessa ombloggade små Marabou-nyheter. Marabou Sensation Toffee&Walnut och Marabou Sensation Yoghurt&Raspberry:

Förresten, på tal om att provsmaka Marabou. Den senaste som jag åt, Marabou Vinter... Jag kunde ju först inte riktigt sätta fingret på vad den faktiskt smakade. Nu, några bitar senare, så vet jag! Det är pepparkaksdeg den smakar. Det tycker jag inte är så gott, så Mackan fick faktiskt äta upp den åt mig för han tyckte den var jättegod. Smaken är som baken, delad...

Återkommer om vad jag tyckte om Marabou Sensation lite senare!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte att hallon funkade men inte super god har ej smackat den andra

2009-10-19 @ 19:39:01
Postat av: Johanna

va tyckte du om chokladen??=)

2009-10-19 @ 19:46:35
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Emmelist

ja den minns man från då man gick i skolan. en bra lite raggarvisa :D

2009-10-19 @ 20:19:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, håller med om att svenskan kan vara helknäpp ibland! :P Vad heter Maddes bebis? Blev jättenyfiken när du skrev det! Är ju bara tvungen o fråga. ;)

Puss

2009-10-19 @ 21:12:24
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0