> I stan med svärmor

Sedan jag gav en update senast har jag och världens underbaraste svärmor varit inne i stan. Handlat lite mat, lämnat in tipset och köpt lite lotter. Hon vann en jacka/tröja från H&M. Jäkla tur man kan ha på lotterier, alltså! Vi tankade även bilen och när vi skulle in och betala fick vi gratis kaffe (svärmor tog en latte och jag tog favoriten cappuccino), bulle och chokladbit. Skitnajs surprise måste jag säga. Man blir ju inte annat än glad av gratis kaffe och choklad, liksom. Oj, där rimmade jag visst lite också.

Svärmor har lagat jättegod mat som vi ätit. Så nu är alla mätta och belåtna. Älskling och Mackan spelar lite dator och jag läser bloggar och surfar runt. Vad gör ni andra som, liksom jag, inte är på Blog Awards ikväll?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

haha verkligen ful outfit hon hade =P

2009-10-17 @ 20:38:07
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Therése

Godkväll!



Kikar in lite! Allt bra med dig? :)

Hoppas du haft en trevlig lördag!



Många kramar Therése



PS. Jag har en pågående designtävling i min blogg! Var gärna med!

2009-10-17 @ 22:47:00
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0