> Härlig dusch

Nu har jag tagit en härlig dusch! Efteråt så använde jag en härlig bodylotion från LdB. Är nämligen hemma hos Älskling och glömde mitt bodybutter (som jag i vanliga fall brukar använda) hemma. Men tur som bara den att Älskling var torr i slutet av sommaren och jag införskaffade honom en bra bodylotion. Den kan ju jag sno lite av nu ;P Har även använt min nyinköpta och dundersköna ansiktscreme från The Body Shop. Favvis-deon från Nivea, samt kammat håret med en bredtandad kam och tagit i L'Oréal Studio HotStraight som jag bara inte kan vara utan. Ni ser alla produkter här:



LdB Bodylotion Aloe Vera - H&M (tror att jag köpte den där iaf)
L'Oréal Studio HotStraight - Coop Forum, 89,90:-
Nivea Deodorant, Double effect with avocado-extract - H&M, 39,50:-
Bredtandad kam - Parelle (köpt för några år sedan)
Vitamin E intense moisture cream - The Body Shop 235:-


Har även fått på mig myskläderna. Svarta mysbyxor från Team Sporta och min CKY-Tshirt som jag köpte på nätet för några år sedan då jag vart helt insnöad på den musik-gruppen. Kaxigt märke, men otroligt ful T-shirt, måste jag säga. Den är dock hemskt skön att typ sova i^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: simone

Duuusch! Älskar att duscha, typ jämt, haha ^^

2009-10-18 @ 21:27:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Duuusch! Älskar att duscha, typ jämt, haha ^^

2009-10-18 @ 21:29:13
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej! L'Oréal Studio HotStraight använder jag jämt! visst är den bra! fin blogg förresten! ;)

2009-10-18 @ 21:52:12
URL: http://oliviaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0